mandag den 6. august 2012

Det skal være skidt...

...før det blir godt, er der vist et gammel mundheld der siger.

Sådan så mit scraprum ud, da jeg kom træt hjem fra en uges spejderlejr...


Rummet var tømt for kontor og scrap, da der skulle lægges nyt gulv.


Der var ikke mange ting tilbage i rummet.


Alt var pakket væk i flyttekasser m.v.

Men så er det jo bare at gå i gang. Møbler blev flyttet tilbage igen og jeg kunne så småt begynde at tømme flyttekasser og organiserer og stille på plads...


 ...og mit scraprum begynder så småt at blive brugbart igen - skønt!


Men lige nu er der også andre ting der tager min tid, for jeg skal holde fødselsdag om et par dage.

Nyd nu det gode vejr der kommer :-)

3 kommentarer:

Charlotte sagde ...

Det kan jo kun ende godt. Er det ikke skønt at få lov at rydde op i alle sine scrapting og gå og hygge og organiserer alt igen. I love it!!

STI sagde ...

Det lover godt og jeg gætter på du finder mange ting du har glemt du havde:))

Jytte sagde ...

Det skal nok blive godt igen - og fordelen er da, at du får en chance for at gense ALLE dine sager .. måske helt nye idéer dukker op :)