tirsdag den 10. december 2013

10. december 2013 - Årets julekort



I dag har været en dag, hvor jeg kunne tage direkte hjem fra job og gå i scraprummet umiddelbart efter indkøb, lækker aftensmad tilberedt af mine drenge og den efterfølgende afrydning og rengøring af køkken :-) :-) Dejligt!


Og i scraprummet fandt jeg årets julekort frem fra gemmerne. Dem fik jeg også lavet færdige til førscrap ved SAM...

...Så nu skal de bare skrives!!!

Jeg har brugt sidste års Pion juleserie og forskellige dies. Kortene er ret ens og alligevel forskellige.

Her er et par stykker af dem



Og her ses et af kortene inden i


Og bagpå


Også inden i er de forskellige


Og her er hele bunken af kort


Jeg tror ikke jeg får skrevet dem alle i aften :-)

Vi ses igen i morgen!
EttenA ;-)

6 kommentarer:

Unknown sagde ...

Hvor er de flotte, Anette.

Jette W sagde ...

Nogle rigtige flotte kort. :)

Christina sagde ...

De er rigtig søde dine julekort:-)

Anja Kjærgaard sagde ...

Hvor er de søde!

Maryann Laursen sagde ...

Hold da op hvor er de flotte. Lige mine ynglingsfarver og med sådan nogle søde motiver alle sammen. Super flot lavet i enhver detalje.

Pia sagde ...

wooooooow hvor er de flotte