tirsdag den 1. april 2014

Scrapweekend med Madammerne & Co.

Vi var af sted på scrap-weekend i sidste weekend.
Hjemmefra skulle vi have lavet en kropsudsmykning af vores scrapting, som vi skulle bære fredag aften.

Jeg havde lavet en halskæde a la TH:



den var sjov at lave og lidt tung at have på...

Ellers var udfordringen gennem weekenden at vi skulle lave:


  • En ting der kunne puttes noget i
  • Et multi media projekt
  • Et projekt efter eget valg
Og her er hvad jeg fik lavet:

En kassette til kort






Et layout



En syæske




Og derudover holdt Charlotte et kursus 52 kort, men det viser jeg en anden dag.


Tak fordi du kiggede forbi - ha' en god aften!
EttenA:-)

4 kommentarer:

morkaren sagde ...

Nej hvor sjovt, tænk at gå rundt med alt sit bling bling om halsen, jeg kan godt forestille mig det har været tungt, kasetten til kort er super flot (sådan en kunne jeg også bruge)LOet er også fint, men der kan da ikke være mange "syting" i det lille etui, men du syr måske ikke så meget? knus morkaren.

Charlotte sagde ...

Super fine ting du fik lavet. Og flot halskæde, den kan jo heldigvis bruges igen og igen og forhåbentlig er den blevet lidt lettere hver gang!

STI sagde ...

Superflotte sager og så har du halssmykket til næste gallafest

Christina sagde ...

Det er nogle lækre ting du fik lavet:-)